søndag den 10. juni 2012

Hvor heldig kan man være



Ikke nok med jeg lige har vundet en giveaway - så vandt jeg dælme en mere! Hvor heldig har man lov at være.
Denne gang hos The Joy of Coffee - se bare her. Jeg har nemlig vundet en Razorpit Teneo og jeg har allerede modtaget den med posten. Du kan se Joys anmeldelse af den her. Jeg glæder mig meget til at få den i brug, for hvor er barbarblade da egentlig dyre.
RazorPit'en er sponsoreret af Made4Men, hvor du også kan købe din egen. Jeg valgte den i sort, men du kan vist også få den i hvid og pink.

Husk og kigge forbi Joys Blog. Du kan bl.a. se da hun var model for en dag, hvor må det ha været fedt! Du kan ydermere følge hendes hverdag, med kager og en god kop kaffe til. Hyg dig;)

Go' søndag aften derude...

3 kommentarer:

Visse-Vasse sagde ...

Du må da virkelig være lykkens "pamfilius" i denne uge ;0) kan se du har vundet endnu en..... Tillykke med alle 3 gevinster :0)

The Joy of coffee sagde ...

Hej Tante Grøn

Håber du bliver lige så glad for din Razorpit som jeg er for min :)
Tak for de fine ord om min blog!
God aften til dig også...

Tante Grøn sagde ...

Visse Vasse: Ej for pokker da! Havde jeg slet ikke set endnu. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.
Det tror jeg da du har ret i. Sådan helt seriøst, så vinder jeg bare "aldrig" noget. Det skal jeg da lige love for at jeg er kommet efter.

Joy: Tak, det tror jeg bestemt jeg gør:)....og det manglede da bare:)